Nákupní košík
je prázdný.

Důležité jsou živiny a kalorie

Pokud chceš vybudovat svalovou hmotu, pak mysli vedle tréninku také na optimální stravu. Stravuj se tak, aby tvé svaly dostaly veškeré živiny, které potřebují pro svůj růst. Ať se jedná o intenzivní trénink nebo o nárůst svalů - vždy musí být k dispozici dostatek živin a energie.

"Aby tvé svaly mohly růst, musíš se stravovat kvalitně a pravidelně: zdravá a chutná hlavní jídla, mezitím pravidelně každé 2-3 hodiny malou svačinu."

Je cílem Tvého tréninku vybudování svalové hmoty?

chceš vybudovat 3 - 5 kg čisté svalové hmoty
chceš mít široká ramena, výrazné prsní svalstvo a silné ruce

Hodnotné sacharidy a bílkoviny jsou nezbytnými stavebními kameny při formování těla a pro viditelný nárůst svalové hmoty. Nejnovější výzkumy ukazují, že ještě přínosnější jsou snadno stravitelné bílkoviny a bílkoviny s vysokým obsahem leucinu (např. syrovátková bílkovina)1. Vysokoenergetické sacharidy jsou obsaženy v rýži, těstovinách, bramborách, chlebu, zelenině a ovoci. Vysoce hodnotnou bílkovinu pak získáváme konzumací ryb, masa, mléčných výrobků, vajec, luštěnin. Ideální je konzumace rostlinných bílkovin, např. z brambor a luštěnin. Kombinace rostlinných a živočišných zdrojů bílkovin zvyšuje jejich hodnotu pro organismus (např. brambory s vejcem).

"Každý den konzumuj na 1 kg tělesné hmotnosti 2 g vysoce hodnotné bílkoviny."

Plánuj si svá jídla" vyhneš se tak pokušení fastfoodů a hotových jídel, která většinou obsahují mnoho cukru a nasycených mastných kyselin. Velmi záleží na množství a na kvalitě kalorií, které ve své stravě přijímáš. Přitom Ti mohou pomoci potravinové doplňky – neobsahují prázdné kalorie, jsou bez přidaného cukru a obsahují hodnotnou bílkovinu i energii dodávající sacharidy. To optimalizuje růst svalů..

"Vysoce kvalitní proteinový koktejl po tréninku napomáhá regeneraci a podporuje nárůst svalové hmoty."



Ideální stravování



Ideální trénink

Chceš-li budovat svalovou hmotu, musíš mít pevný základ. Kromě toho je třeba svaly pravidelně a intenzivně zatěžovat. Tvůj tréninkový plán závisí na tom, kolikrát týdně trénuješ. Pokud se jedná vždy jen o dílčí trénink jedné nebo dvou svalových skupin, měl by plán obsahovat 4 tréninky týdně; v případě komplexního tréninku s posilováním celého těla stačí 2-3 tréninky. Oběma způsoby získáš více svalové hmoty a větší sílu. Ovšem tréninky musí být natolik vyvážené, abys v průběhu týdne zatěžoval všechny důležité partie těla. Tvůj trenér ve fitness centru ti přitom pomůže a poradí.

"Při každé sérii bys měl cvičit se 70-100% své maximální zátěže. To je taková zátěž, při které zvládneš správně plný počet opakování."

Ať už se jedná o trénink jednotlivých partií nebo celého těla: jsou určitá cvičení, která ve tvém tréninku nesmí chybět v žádném případě. S perfektním provedením ti pomůže Tvůj trenér ve fitness studiu.

"Rada: všechna cvičení opakuj 6 - 10x ve třech až pěti sériích."

Pro správné budování svalové hmoty musíš mezi jednotlivými tréninky naplánovat bezpodmínečně také dostatek času na regeneraci a růst svalů. Nepřeháněj to - svaly rostou právě v době mezi tréninky! Abys podpořil jejich růst, uspořádej svá cvičení rozmanitě. Trenér Ti pomůže při plánování délky a četnosti jednotlivých tréninků.

"Pokus se zvyšovat zátěž nebo počet cviků při jednotlivých trénincích. A veď si tréninkový protokol, abys viděl, jak pokračuješ."

1. posilovací lavice (prsní svaly)
s lanky nebo vzpory

2. vzpírání malých činek v předklonu

3. vzpírání malých činek z ramen nad hlavu

4. dřepy s dlouhou činkou

5. rotace s lankem

Při cvičení na přístrojích je intenzita stejně důletižá jako při kardiocvičení. Projdi pokud možno celým cvičebním cyklem, který procvičí celé tělo! Střídej cviky na horní a dolní část těla. Díky tomu nepotřebuješ mezi jednotlivými cviky tak dlouhé přestávky . Trenér ti pomůže při zdokonalování jednotlivých cviků.

"Pokus se zvyšovat zátěž nebo počet cviků při jednotlivých trénincích. A veď si tréninkový protokol, abys viděl, jak pokračuješ."




Před tréninkem

RED KICK nebo GREEN KICK
Příchuť: hroznové víno, multivitamin
nápoj s obsahem kofeinu, guarany a taurinu pro dostatek síly během tréninku
kofein napomáhá odbourávání usazeného tuku
více síly a energie pro efektivní trénink
KRE-ALKALYN CXT+
120 mg kávového extraktu ve 3 kapslích
pro ještě více síly, svalů a vyšší výkon

Během tréninku

POWER PACK
Příchuť: vanilka
tyčinka s obsahem 28% vysoce hodnotné bílkoviny
trvalý přísun bílkovin pro regeneraci svalů
ENERGY CHARGE
Příchuť: pomerač, lesní ovoce, tropické ovoce
nápoj s obsahem sacharidů, které dodávají "rychlou" energii
udržuje energetickou hladinu po dobu tréninku

Po tréninku

CREATINE
100% čistý Creapure® kreatin pro optimální vstřebání
zlepšuje regeneraci a podporuje růst svalové hmoty po tréninku
SUPER GAINER
Příchuť: jahoda, vanilka, čokoláda-med
směs sacharidů a bílkovin
rychlejší růst i regenerace svalů
55g PROTEIN SHAKE
Příchuť: jahoda, vanilka, čokoláda
nízkotučný nápoj se sacharidy a vysokým podílem bílkovin
rychlejší růst i regenerace svalů

© Copyright 2016 Multipower.cz        Obchodní podmínky        Reklamační řád
USAS spol. s r.o. - je dovozcem německých produktů firem MULTIPOWER, PROVISTA, MULTABEN, CHAMP a výhradní distributor WELLNESS FOOD s.r.o. pro sport a lékárenské zásobování.        Všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, jsou uvedené ceny doporučené, nezávazné s DPH.
FitnessShop ThermoRipp OndřejHutník Zumba Sport ideal Sphere card beeFIT Kladno volejbal Fitness Podbaba Fitness Mládek Az Sport