Nákupní košík
je prázdný.

Správná výživa - rýsování svalů začíná v kuchyni

Zvýraznit, tedy vyrýsovat své svaly můžeš tak, že snížíš podíl tuku v těle. A právě proto je důležité to, co jíš. Sladkosti a káva s mlékem a cukrem navíc zničí i sebelepší tréninkový plán. Nestačí ani pouze omezit příjem stravy - protože při omezeném přísunu kalorií odbourává tělo svalovou hmotu. Proto musíš spalovat co nejvíce tuku, aniž by došlo k úbytku svalové hmoty.

"Nedoporučujeme takovou změnu jídelníčku, která by kompletně vyřadila některé druhy živin. Svého cíle bys tak dosáhl jen stěží."

Ale: celá řada studií prokazuje, že snížený příjem sacharidů a adekvátně zvýšený příjem bílkovin podporují odbourávání tělesného tuku!

Je cílem Tvého tréninku získání atletické a vyrýsované postavy?

chceš získat atletičtější postavu a zvýšit podíl čisté svalové hmoty
chceš mít pevné a vyrýsované břicho, výrazné prsní svalstvo a silné ruce
chceš celkově získat větší sílu

Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem každé svalové buňky, podporují látkovou výměnu a umožňují spalování většího množství kalorií. Obohať svou stravu o bílkoviny a pomůžeš svému tělu při budování čisté svalové hmoty. Každý den konzumuj na 1kg tělesné hmotnosti 2g vysoce hodnotné bílkoviny. Jejich zdrojem jsou vejce, ryby, maso, ořechy a mléčné výrobky.

"Každý den konzumuj na 1 kg tělesné hmotnosti 2 g vysoce hodnotné bílkoviny."

Pro pokrytí zvýšené potřeby bílkovin jsou ideální bílkovinné doplňky. Jsou nízkoenergetické a téměř neobsahují tuk. Hlavní složkou vysoce hodnotných bílkovinných doplňků jsou mléčná bílkovina, syrovátka, kasein a vaječná bílkovina.



Ideální stravování

  • Snídej každé ráno. Tělo spotřebuje během spánku veškeré živiny na regeneraci a jako zdroj energie. Po probuzení jsou zásoby spotřebované! Proto je musíš doplnit - vysoce hodnotnými sacharidy a bílkovinami.
  • Vyhýbej se osvěžujícím nápojům s vysokým obsahem cukru! Ten se během velmi krátké doby přeměňuje na tuk. Místo toho pij nízkoenergetické sportovní nápoje s vitamíny a minerály.
  • Každý den vypij 2 litry tekutin.
  • Do své stravy zařaď "dobré" sacharidy, které jsou obsaženy v zelenině a celozrnných výrobcích. Naopak se vyhni těm "špatným" - tedy bílému pečivu a sladkostem.
  • Jez pouze kvalitní bílkoviny. Jejich vhodným zdrojem jsou např. ryby. Tato bílkovina je dobře stravitelná a bohatá na esenciální mastné kyseliny.
  • Vysoký obsah hodnotných bílkovin má rovněž hovězí maso, kuře, krůta a ořechy (denně plnou hrst)
  • Bílkovinné koktejly jsou ideální jako malá svačina, pro utišení hladu mezi jídly v době, kdy se snažíš o vyrýsování svalů
  • Po každém tréninku si dej jeden koktejl - to podporuje regeneraci svalů. Pouze aktivní a dobře zásobené svaly spalují tuk!!
  • Důležitý je dostatek spánku - aby si tělo stačilo odpočinout, zregenerovat se.



Ideální trénink

V rámci svého tréninku zkombinuj silové a kardio cvičení. Který z přístrojů pro kardio cvičení využiješ, je prakticky jedno - důležitá je intenzita. Svého cíle dosáhneš rychleji při intenzivním tréninku než při dlouhých cvičeních na výdrž. Při intenzivním cvičení stoupá srdeční frekvence, látková výměna běží na plné obrátky - tím vyšší je spotřeba kalorií - a tvoje tělo spaluje tuk. Na dlouhý a méně intenzivní trénink se tělo rychle zvykne a při stále stejných cvicích spotřebovává pokaždé méně a méně kalorií.

"Při každé sadě bys měl cvičit s 60-80% své maximální zátěže. To je taková zátěž, při které maximálně zvládneš správné opakování."

Pro úspěšný silový trénink musíš mít dostatečně pevný střed těla. Okolo něj pak buduješ svou další sílu. Dosáhni svého cíle rychleji: ke správnému silovému tréninku by mělo vždy patřit také stabilizační cvičení.

"Rada: všechna cvičení opakuj 12-15x ve třech sériích."

1. cviky na posílení bicepsů s jednoručkama

2. zvedání velké činky z ramen
nad hlavu ve stoji

3. zdvihy

4. rotace s lankem

Při cvičení na přístrojích je intenzita stejně důležitá jako při kardio cvičení. Projdi kompletním cvičebním cyklem, který procvičí celé tělo! Trenér ve fitness centru ti pomůže při zdokonalování jednotlivých cviků.

"Pokus se zvyšovat zátěž nebo počet cviků při jednotlivých trénincích. A veď si tréninkový protokol, abys viděl, jak pokračuješ."




Před tréninkem

RED KICK nebo GREEN KICK
Příchuť: hroznové víno, multivitamin
nápoj s obsahem kofeinu, guarany a taurinu pro dostatek síly během tréninku
kofein napomáhá odbourávání usazeného tuku
více síly a energie pro efektivní trénink
BCAA
optimální ochrana svalů před jejich devastací během intenzivního tréninku
ideální doplněk pro výkon a ochranu svalů
dodává esenciální aminokyseliny a působí jako blokátor kyselin při intenzivních tréninkových jednotkách

Během tréninku

RED KICK nebo GREEN KICK
Příchuť: hroznové víno, multivitamin
nápoj s obsahem kofeinu, guarany a taurinu pro dostatek síly během tréninku
kofein napomáhá odbourávání usazeného tuku
více síly a energie pro efektivní trénink
50% PROTEIN BAR
Příchuť: čoko krém, kokos, cookies krém
dodatečný přísun bílkovin pro vyrýsování svalstva
25g vysoce hodnotné bílkoviny
snížený obsah tuku a cukru

Po tréninku

FORMULA 80 EVOLUTION
Příchuť: celkem 13 příchutí
rychlý a dlouho trvající přísun bílkovin pro regeneraci svalů
ideální pro budování svalů bez tuku
Whey Protein Drink
Příchuť: ovocný punč, pomeranč
ideální zdroj proteinů ve fázi rýsování svalů
rychle stravitelný, rychle proniká ke svalům
s obsahem méně jak 0,1g sacharidů a tuků v lahvi

© Copyright 2016 Multipower.cz        Obchodní podmínky        Reklamační řád
USAS spol. s r.o. - je dovozcem německých produktů firem MULTIPOWER, PROVISTA, MULTABEN, CHAMP a výhradní distributor WELLNESS FOOD s.r.o. pro sport a lékárenské zásobování.        Všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, jsou uvedené ceny doporučené, nezávazné s DPH.
FitnessShop ThermoRipp OndřejHutník Zumba Sport ideal Sphere card beeFIT Kladno volejbal Fitness Podbaba Fitness Mládek Az Sport