Nákupní košík
je prázdný.

Správná výživa - hubnutí začíná v kuchyni

V dnešní uspěchané době se na každém kroku setkáváme s rychlým občerstvením, jehož nabídka je většinou bohatá na kalorie s velkým obsahem tuků a cukrů. A pokud konzumujeme pravidelně více kalorií, než naše tělo potřebuje, pak bohužel přibíráme na váze. Abychom se zbavili přebytečného tělesného tuku a tím dosáhli úbytku na váze, musíme se více pohybovat a optimalizovat naši stravu.

Je cílem Tvého tréninku snížení hmotnosti?

chceš zhubnout pár kilo
chceš mít pevnější, sportovnější postavu

Nestačí ale jen méně jíst - při omezeném přísunu kalorií bez dostatečného množství bílkovin dochází k úbytku svalové hmoty. Efektivním cílem tedy je spálit co nejvíce tuků bez ztráty svalové hmoty.

"Tělo spaluje na každý kilogram svalové hmoty denně asi 50-100 kcal navíc".

Různé studie ukazují, že výživa obsahující redukované množství energie, ale zato vysoce kvalitní bílkoviny vede v kombinaci s cvičením na přístrojích k podstatnému úbytku hmotnosti a pozitivním změnám postavy.1

Další studie podtrhuje dlouhodobý efekt na udržení tělesné hmotnosti v případě, když se navíc o něco málo sníží glykemický index (GI)1+2.

Potravinami s nízkým GI jsou např. vejce, ryby, zelenina, salát, některé ovoce a ořechy. Naopak vysoký GI vykazují brambory, těstoviny, sladkosti a některé ovocné šťávy.

"Jez méně jednoduchých sacharidů, ale o to více bílkovin."

Pokud se chceme stravovat zdravěji a uvědoměle pro naši postavu, je každopádně důležité zvýšit přísun bílkovin3. Ideálním pro tento účel jsou bílkovinové doplňky jako různé koktejly - jsou nízkoenergetické a neobsahují téměř žádné tuky.



Ideální stravování



Ideální trénink

Pro úspěšný úbytek hmotnosti a zlepšení postavy je nutné správně kombinovat trénink na přístrojích a kardio. Kardiocvičení poskytuje optimální kalorický úbytek, který potřebujeme pro splnění vytčeného cíle. Tréninkové jednotky vyšší intenzity zvyšují efekt následného spalování - ještě dlouho po odchodu z fitness centra spotřebovává látková výměna určité množství energie. Intervalový trénink je výborný na udržování vysoké intenzity a pro rozmanitost rutinních kardiocvičení. Ať už je to běhací pás, kolo nebo crossový trenažér - první minutu na kardiopřístroji cvič skutečně intenzivně, další dvě minuty pak se sníženou rychlostí. Tempo cvičení můžeš přizpůsobit své kondici, vydrž však alespoň 20 minut. Pokud praktikuješ kardiocvičení s nižší intenzitou, pak prodluž jeho délku na 30-45 minut.

"Cvičení ve skupině přináší větší potěšení i motivaci - informuj se na skupinové kurzy ve svém fitness centru."

Cvičením se zátěží posiluje a aktivuje svalovou hmotu. To je velmi důležité, protože se tak spaluje více kalorií.

"Naše rada: 2 až 3 sady cviků, každý opakuj 12-20x."

"Každých 6 -12 týdnů změň program svého tréninku tak, aby se tělu dostávalo nových a nových výzev a impulzů."

Při cvičení na přístrojích je intenzita stejně důležitá jako při kardiocvičení. Projdi pokud možno celým cvičebním cyklem, který procvičí celé tělo! Střídej cviky na horní a dolní část těla. Díky tomu nepotřebuješ mezi jednotlivými cviky tak dlouhé přestávky a můžeš zkrátit dobu pobytu ve fitness centru. Trenér Ti pomůže při zdokonalování jednotlivých cviků.

1. veslování s lanem ve stoje

2. dřepy s malými činkami

3. posilovací lavice (prsní svaly) s lanky

4. cviky na posílení bicepsů s malými
činkami ve výpadu

5. vzpírání malých činek z ramen
nad hlavu

6. rotace s lankem zespoda nahoru

"Pokus se zvyšovat zátěž nebo počet cviků při jednotlivých trénincích. A veď si tréninkový protokol, abys viděl, jak pokračuješ."

Samozřejmě že počet cvičení v týdnu závisí na Tvém tréninkovém programu. Ale v průběhu jednoho týdne bys měl absolvovat celkem tři tréninky (kardio + na přístrojích).




Před tréninkem

L-Carnitine Liquid
Příchuť: broskev, malina
jako doplněk před tréninkem
obsahuje L-carnitin Carnipure (1800mg/lahvička), který podporuje přeměnu tuku na energii
nízkokalorický (12 kcal/lahvička)
L-Cartnitine Liquid caps 500
každá kapsle obsahuje 500 mg L-carnitinu, který podporuje přeměnu tuku na energii
tělo velmi rychle vstřebává tekutý L-carnitin v kapsli
Double effect caps
systém "2 v 1" na podporu spalování kalorií a tuku
fáze 1: rychlé uvolnění tekutého CLA
fáze 2: pozdější uvolnění extraktu capsicum a dalších aktivujících účinných látek, např. grapefruitového a kurkumového extraktu a vitaminu B12

Během tréninku

L-CARNITINE DRINK
Příchuť: ananas, mexický fík, brusinky-acai
nízkokalorický sportovní nápoj s obsahem vitamínů a minerálů
s obsahem 1000mg L-carnitinu, který podporuje přeměnu tuku na energii
CARNIPURE

L-carnitin podporuje produkci energie v buňkách. Mastné kyseliny jsou přitom transportovány tam, kde jsou potřeba.
Zde dojde k jejich látkové přeměně, čímž podporují proces spalování tuků během tréninku i regeneraci svalů po tréninku.

Po tréninku

SHAKE & SHAPE
Příchuť: jahoda, čokoláda, vanilka, stracciatella, papája-podmáslí, třešeň-banán, latte macchiato
vysoce kvalitní bílkovina jako důležitá součást svalové a vazivové tkáně vyživuje a udržuje muskulaturu
1 dávka obsahuje 500 mg l-carnitinu
vyvinutý speciálně pro ženy pečující o svou postavu a pro dietu s nízkým obsahem sacharidů (Low-Carb)
vhodné pro přípravu s vodou i s mlékem
99 CALORIE BAR
Příchuť: borůvka-vanilka, exotické ovoce
chutná tyčinka s ovocem v čokoládě
obsahuje 18% bílkovin a vysoké procento vláknin
L-CARNITINE BAR
Příchuť: čokoláda-crisp, vanilka-crips, jahoda-crisp
s obsahem L-carnitinu, který podporuje přeměnu tuku na energii
vysoce kvalitní bílkoviny a sacharidy, které podporují regeneraci svalů po tréninku

© Copyright 2016 Multipower.cz        Obchodní podmínky        Reklamační řád
USAS spol. s r.o. - je dovozcem německých produktů firem MULTIPOWER, PROVISTA, MULTABEN, CHAMP a výhradní distributor WELLNESS FOOD s.r.o. pro sport a lékárenské zásobování.        Všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, jsou uvedené ceny doporučené, nezávazné s DPH.
FitnessShop ThermoRipp OndřejHutník Zumba Sport ideal Sphere card beeFIT Kladno volejbal Fitness Podbaba Fitness Mládek Az Sport